1 Şubat 2012 Çarşamba

San Fierro'ya göç ediyoruz ve bizi ilk götürdükleri yer artık çalışmayan bir benzin istasyonu oluyor.Burası yüksek gökdelenlere yakın ve etrafında inşaat bulunan bir benzin istasyonu.Hemen ilerimizde bir otomobil galerisi bulunuyor.Benzin istasyonu bizim evimiz oluyoruz ve şehire gelir gelmez görev veriyorlar.Ancak bu şehirdeki görevler o kadar da kolay görevler değil.Neyse görevleri geçelim.Bizim evimize yakın geçen bir otoban var ve bu otoban geniş ve evlerin üstünden yoluna devam ediyor.Otobanın girişi bizim sadece 500m. ötemizde ve bu otoban Golden Gate köprüsüne doğru gidiyor.Diğer tarafı ise tabi ki Los Santos'un uzantıları olan kasabaların batısına çıkıyor.Bu şehirin zenginliği ise biraz daha yüksek ve diğer şehirlere göre orta seviyede diyebiliriz.Los Santos'tan daha zengin bir milli gelir oranı var.Bu şehirde yapacağımız işlerde ise daha çok para dönüyor.Şehrin güney tarafında büyük bir dağ bulunmakta.Bu dağa ulaşım verilmiştir.Dağın en tepesinde bir verici bulunmaktadır ve tepedeki yamaçtan şehire bakmak değişilmez bir zevktir.Şehirin daha bir çok manzaralı yeri bulunmaktadır.Bu yerlere Golden Gate köprüsü yani kırmızı köprü de dahildir.Şehirin Los Santos girişinde büyük bir havalimanı bulunmaktadır.Bu havalimanını pek kullanmıyoruz ancak bazı görevlerimizde burada bulunuyoruz.Şehir geçimini ticaretten sağlamaktadır.Sanayi yok denecek kadar azdır.Liman işlektir ve büyük gökdelenler gelirlerini limandan ve şehirde bulunan zengin insanlardan sağlamaktadır.Bizim ana karakterimizin de bu şehire geldikten sonra yaşam standardı değişecektir.Zenginliğimizden dolayı daha kaliteli işlerimiz oluyor.Bu şehirdeki arabalar ise lüks ve son model arabalardan oluşmaktadır.Sadece ara sokaklarda yaşayan insanlarda tek tük eski model araba bulunur.Bu şehirdeki çetelerden bahsedersek,burada büyük çeteler bulunmaktadır ve zenginlikleri üst seviyededir.Bütün çete üyeleri lüks arabalara binmektedirler ve kendilerini şehirin efendisi sanmaktadırlar.Bu çetelerle de bir çok çatışmaya giriyoruz ancak bu sefer Los Santos'taki kadar kolay çatışmalar gerçekleşmiyor.Burası büyük ve zengin bir şehir olduğu için güvenlik de en üst düzeyde oluyor.Bu yüzden bütün görevlerimizi rahat rahat yapamıyoruz.Sokakta bir kişiyi dahi öldürmek bütün şehirde aranmamıza yol açıyor.Bütün işlerimizi büyük bir gizlilikle sürdürmeliyiz.Bu şehirde bulunan limanların açıklarında büyük yük gemileri demirlemiş durumdadır.Bu gemilerin bazıları iskeleye yakındır,bazılarının ise şehirle hiç bir bağlantısı yoktur.Şehirin orta kısımlarındaki yollar düz ve dik olarak denize doğru inmektedir.Şehirde bir çok dükkan bulunmaktadır.Bizim evimizin karşı tarafında da olmak üzere bir çok modifiye dükkanı bulunmaktadır.Bu dükkanlarda arabamızı istediğimiz gibi düzenlemekte özgürüz.Ancak bu dükkanlardan bir tanesi sadece şehirde sınırlı sayıda bulunan arabalara hizmet etmektedir.Bu özel dükkanda ise diğer modifiye dükkanlarından farklı aksesuarlar bulunmaktadır.Şehirde Los Santos'a göre daha az berber salonları,GYM salonları bulunmaktadır.Her şehirde olduğu gibi bu şehirde de dağlık alanlar ve kasabalar bulunmaktadır.Ancak bu şehirdeki kasabalar daha çok güney taraflarında bulunmaktadır ve Los Santos kasabalarından daha gelişmiş özelliklere sahiptirler.Buralarda bankalar dahi bulunmaktadır.Hatta bazı görevlerimizde bu bankaları soymaya bile gidiyoruz.Buralar ,diğer kasabalara göre alçak rakımlıdır ve pek de soğuk olmaz.Bu yüzden genelde güneş açar ve kışın da arada bir yağmur yağar.Bu bölgenin orta kısımlarında San Andreas'ın en büyük dağı bulunmaktadır.Bu dağın tepesinde her tür spor yapılmaktadır.Bisikletler,motorlar,paraşüt,Karavanlar bulunuyor.Bu dağın eteklerine inen 2-3 çeşit farklı yol var.Bunlardan bir tanesi motorlar ve karavanlar için diğeri de motorla atlayış yapan paraşütlüler için.Bu dağın eteklerinde de bir kaç kasaba bulunuyor.Bu kasabalar,şehrin diğer kasabalarına oranla daha kalabalık.San Fierro şehirinin üst taraflarında ise iki adet köprü bulunmaktadır.Birisi otomobil tarzı ulaşım araçları için diğeri ise trenler için.Bunu takip eden tren yolu şehirin batı kısmından geçmektedir.Los Santos'tan gelir ve San Fierro'dan geçip Las Venturas'a kadar devam eder.Şehirin bazı bölümleri güvenlik birimleri tarafından girişi yasaklanmıştır.Şehirin genelinde trafik çok yoğundur.Kazalar art arda gelmektedir.İnsanlar diğer şehirlere göre biraz daha fazla hoşgörülüdür.Bu şehirdeki görevlerimiz çok kısa sürüyor ve buradaki evimizi de başı boş bırakıp tekrar dönmek üzere Las Venturas şehrine doğru yolculuğa çıkıyoruz.Ancak,bundan önce biraz daha bahsedelim ki,akıllarda kalsın.

San Fierro,San Fierro,San Fierro... Tekrar döndük bu şehire,oynayın siz benim yerime.Nasıl ama,güzel bir şiirle başlatmak istedim yazımı.Neyse direk konumuza gelelim.San Fierro dedik,bağırımıza bastık.İlk olarak,San Fierro'yu en başlarda neden sevdiğimizi söyleyeyim.Aslında oyunda sadece Los Santos şehri var gibi gelirdi önceden.Hep orada dolaşırdık.Ancak,daha o şehirdeki görevler bitmeden yeni yerler keşfetme ihtiyacı duyduk ve bir de gördük ki kocaman yerler,bizi bekliyor.Ancak,bazılarımız Türk aklını kullanıp karşı kıyıya yüzerek veya başka yöntemlerle geçmeyi denediyse de başarılı olamadılar.Çünkü,korumalıydı.Sınırları geçtiğimiz anda ateş açılıyordu.Biz de mecbur görevleri yapmayı tercih ettik ve böylelikle hilebazlık azalmış oldu.Ancak,görevleri yaparken de içimizde hep bir San Fierro aşkı büyüdü.Sonunda Los Santos'un son görevine geldik ve amacımıza ulaştık.Artık "ver elini San Fierro" sanki,özgürlüğün ülkesindeydik.Her şey çok güzeldi.Yollar,binalar,arabalar.Her şey moderndi.Ancak görevleri yapmaya başladık,şehirde de uzun süre gezdiğimiz için sıkılmaya başlamıştık artık.Bu sıkıntımız gitgide büyüdü.Çünkü artık görevler çok sıkıcı olmuştu.Özellikle San Fierro'daki bir görev,beni uzun süre meşgul etmişti.Tabi o görevi hiç bir zaman geçemedim.Ancak,San Fierro nefreti içimde kaldı.