1 Şubat 2012 Çarşamba


Şimdi gelelim obliviona yayılan dumana... Belki de bunu hepiniz biliyorsunuzdur ve sizin için çok normaldir.Ama ben bilmiyordum ve bana garip geldi.

Burası yine Las Venturas'taki bir dükkan.Restaurant yani...Oblivion'a çıktım ve birden içerideki dumanlar Oblivion'a yayılmaya başladı.Ben çıkmadan önce dumanlar içeride kalıyordu.Daha sonra benim oblivion'a çıkmamla beraber içeriden yayılan bütün dumanlar obliviona çıkmaya başladı.Bu da benim aklıma "Acaba dumanların çıktığı yerden biz de çıkabilir miyiz?" sorusunu getirdi ancak, çıkmayı denemedim.

Oblivion'a çıktıktan sonra dumanların yayılmaya başlaması normal değil.Çünkü aslında yukarıda tavan gözüküyor.Dumanların oblivion'a çıkması demek, tavanın olmaması demektir.Durum böyle olunca da dumanın içeride kalması gerekir.Neden dışarı çıktığını bilmiyorum.Belki Rockstar önemsememiştir.Nasıl olsa bu duman bir şey olmaz diye... Belki de oyun hatasıdır.Ya da dışarı çıkması gerekiyordur.Ama asıl soru neden ben oblivion'a çıkınca, dumanlar da o anda dışarı çıkmaya başladı?



0 yorum:

Yorum Gönder