1 Şubat 2012 Çarşamba

Özgün İçerik Uyarısı!

Merhabalar ben http://www.gtaturk.com yöneticilerinden eXeLaNCe. GTATurk sitesinde yıllardır yaptığım paylaşımları bir araya getirip bir San Andreas & GTA blogu kurmaya karar verdim. Bunun sebeplerinden biri, dağınık olan yararlı içerikleri toplayıp, GTA hastalarına yardımcı olmak. 2007'den beri bulunduğum GTATurk'te yaptığım paylaşımların bir çoğu, eski yıllarda meydana gelen database afetinden dolayı yok olsa da kalan paylaşımlarımı da kaybetmemek için bloga aktarma ihtiyacı duydum. Var olan yazılarımın sayısını tam olarak bilmiyorum. Yine de belli konularda hem eğlence, hem yarar açısından sizin işinize yarayacak diye düşünüyorum. San Andreas Hastası bloguna hoşgeldiniz.
Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 yorum:

Yorum Gönder