1 Şubat 2012 Çarşamba


Şu Oblivion evrenini biraz da ben araştırayım dedim.Ama benim araştırma yöntemim farklı.Araştırırken çoğu binanın içine girdim ve Camhack yoluyla binaların dışlarındaki Oblivion'a çıktım.nightstalker'ın Oblivion incelemesini okumuştum ve Catastroph'un da oyun hataları ve garipliklerini okumuştum.Onlarda bu gibi garipliğe rastlamamıştım.

Ama yine de size bir göstermek istedim.Belki bazılarınız bilmiyor da olabilir.Benim ilgimi çekmişti bu.Ama dediğim gibi sizler biliyor da olabilirsiniz.Ben yine de paylaşmak istedim.

Bazı dükkanlara girdim ve oralarda camhack yardımıyla oblivion'u inceledim.Bazı binaların çevresi tamamen saçma bir şekildeydi.Yani kimi tarafta eşyalar dağınık ve binanın 50 metre ötesinde bile binanın eşyası bulunabiliyordu.Bu da bir garipliktir sanırım.Bazı oyun hataları olabileceğini hepiniz biliyorsunuzdur ama ben de bunları sizlere göstermek istedim.

Şu andaki incelediğim tüm binalar Las Venturas'daki dükkanlardı.Yani giysi dükkanları falan.Ve incelerken de daha önce hiç görmediğim dükkanları gördüm.Gerçekten güzel dükkanlardı.Neyse dükkanlar değil de, oblivion'daki o garipliklerden bahsedeyim.

İlk girdiğim "Seven" adlı market gibi bir yerde Oblivion'a çıktım ve biraz dolaşmak istedim.Binanın 100 metre kadar ötesinde bir kapı duruyordu.Hani şu Liberty City'e geçiş için kullanılan kapıyı hatırlarsınız... Aynen o kapı gibi giriş yeri bulunuyordu.Ben de o yeri görünce önce resim çektim, daha sonra CJ'le birlikte kapıya gidebilmek için binanın içinden roketle çıkmayı denedim.Ancak binanın hiç bir yerinde Oblivion'a giriş yeri bulunmuyordu.Ben de sadece resimlerle yetinmek zorunda kaldım.Bir dahaki sefere oraya gideceğim ve o kapıdan geçmeye çalışacağım.Gitmek için ise Los Santos'taki GYM salonunu kullanacağım.Bildiğiniz gibi orada Oblivion'a geçiş için binada bir hata bulunuyor.Ya da özellikle yapılmış bir delik.O deliği kullanarak, obliviona gireceğim.Daha sonra da haritanın üzerinde bulunan sabit noktayı Las Venturas'taki dükkanın oraya sabitleyeceğim ve bu sayede yolumu bulacağım.Bu anlattıklarımı çoğunuz biliyorsunuzdur.O kapıyı başka gören varsa bana bildirsin.Ben başka kapı yoktur zannediyordum.Ama Las Venturas'ı ilk defa araştırıyorum.

Aslında bu kapı sayılmaz.Bir tür işaret işte... Belki de içerideki eşyaların yansımasıdır diye düşünüyorum.Çünkü diğer binada başıma gelenleri de birazdan anlatacağım.O da buna benziyor.Resimleri de aşağıda.



0 yorum:

Yorum Gönder