1 Şubat 2012 Çarşamba


Bu seferki hata yangın söndürücü hatası.Yahu yangın söndürücünün orada işi ne? Yani bir yangın çıksa "Abi dur ben Oblivion'dan alıp geliyim" mi diyeceksiniz? Yani saçma işte... Neyse, bu sefer de bu binaya girmiştim.Sanırım burası da bir restorandı.Girdikten sonra içini biraz inceledim, herhangi bir gariplik bulamadım.Zaten genelde içlerinde bir gariplik bulunmaz.Çünkü insan içi... Ama dışına çıktım, biraz gezindim ve bir baktım yangın söndürücü? Orada işi ne? Hiiç... Süs olsun diye koymuşlar.Oblivionda yangın çıkarsa diye... Bu da muhtemelen bir hata.

Bu girdiğim binalarda dikkat ettiğim şey ise, bazı dükkanların aynı bunun gibi, oblivionda bir nesnesi bulunuyor.Bazısının da bulunmuyor.Ama bulunan binalarda dikkat ettiğim şey, hiç bir nesnesinin diğer binayla aynı olmayışı.Yani bu dükkanda yangın söndürücü unutulduysa, diğer dükkanda kayı disketi gibi.


0 yorum:

Yorum Gönder