1 Şubat 2012 Çarşamba


Şimdi sıra geldi LV'deki Suite Hotel miydi, neydi.Hani şu piramit var ya... İşte o piramiti satın aldığım için içine girip oyunu kaydedebiliyordum.Bu sefer de girdim, ama bu sefer direk oblivion'a çıktım.Sonra binanın 100 metre ötesinde bir kaydetme disketi gördüm.Yani bizim içeride yaptığımız kayıt işlemini yapabilen bir disket... Ama bu seferki değişik çünkü bu disket dışarıda.Bunun da ya benim bilmediğim bir olaydan dolayı böyle oluyor, ya da oyun hatası.Yine de belirtmek istedim.

Ama haklı değil miyim? Bizim oynamadığımız bir alanda kayıt disketinin işi ne? Muhtemelen orada olmaması gereken bir nesne... Bu da bunun bir hata olduğunu gösterir.

Diğer bazı binalarda da buna benzer eşyalar görmüştüm.Ama her binada yok bu hata.. Yani bazı binalar hatalı... Binanın içine koymak yerine dışına koyuyorlar, ya da binanın içine koyduktan sonra kopyasını yapıp bir de dışarı koyuyorlar.


0 yorum:

Yorum Gönder