1 Şubat 2012 Çarşamba


Las Venturas'taki toplu dükkanların oraya gitmiştim ve oradaki dükkanlara tek tek girip araştırıyordum.En sonunda Urban dükkanına girdim.Hani şu sokak kıyafetleri gibi bir şeyler satan yer... Girdim, sonra camhack'in serbest görüş tuşuna bastım.İlk başta nerede olduğumu anlayamadım.Anlamamakta da haklıydım.Çünkü Urban dükkanında değildim. Biraz bakındım ve Ammu-Nation binasında olduğumu farkettim.İyi de, ammunation binasında işim ne? benim bulunduğum yere en yakın ammunation binası öteki şehir kadar uzaklıktaydı neredeyse... Ama soluma bi baktım Ammu-Nation binası var.Bir saniye + tuşuna basılı tuttum ve ammu-nation binasına geçtim. Oblivionda böyle bir şey olduğunu ilk defa görüyorum. Daha sonra resim çektim.Bulunduğum binadan ammu-nation binası rahatlıkla görülebiliyordu.İlginç dedim ve geçtim.Üstelik o binanın içindeki insanlara kadar herşey görülüyordu.Sanki binanın içindeymişim gibi. Yani yarım yamalak hiç bir şey yoktu ortada.Ama beni üzen şey bu binaların içinden roketle obliviona çıkılmaması.Yazının başında da dediğim gibi, GYM salonunda olan delik gibi yerden başka sanırım hiç bir yerde bulunmuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder